CS-Paradise
Меню сайта
Категории каталога
Мои статьи [3]
Мини-чат
Наш опрос
Якому типу зброї Ви віддаэте перевагу?
Всього проголосувало: 76
Главная » Статьи » Мои статьи

Розкриваємо карти

За час свого існування counter-strike (CS) придбав величезну кількість шанувальникыв у всьому світі. У цій статті ви знайдете немало інтересного для себе, навіть якщо ви думали, що вказані карти вивчені вздовж і поперек. Причому представлена інформація буде цікава як початківцям, так і досвідченим гравцям.Враховуючи, що більшість людей грають в counter-strike через інтернет, то і ради, які ви тут знайдете, орієнтовані на такі ігри, в яких присутня велика кількість гравців, і від однієї людини (в даному випадку вас) залежить небагато що. Крім того, при такій формі гри дуже важко переконати команду вести узгоджені дії, оскільки більшість піклується тільки про особистий показник kills (окулярів за вбивство ворогів; також використовується термін «фраг»).Для того, щоб використовувати деякі з описаних далі секретів, вам знадобиться допомога соратника. Просити його допомогти потрібно буде з використанням консольної команди /say_team. При цьому мова піде тільки про ігри із стандартними параметрами. Почнемо...

De_dust

Будьте обережні! При стрілянині по ногах можна убити і свого товариша.

Хочете навчитися літати без коду? Немає нічого простішого, якщо ви граєте на de_dust. Для цього треба увійти за counter terrorist force (CTF) і разом зі своїм соратником залізти на ящик в такому порядку, як це показано на малюнку.Після того, як ви вже залізли на ящик, ваш товариш повинен сісти, а ви - залізти на його плечі. З такого положення почніть стрибати. Результат не змусить себе довго чекати, і ви відчуєте, що знайшли під ногами опору у вигляді самого неба. Річ у тому, що на de_dust існує якась стеля, на яку помилково творців карти можна без проблем забратися. Причому він просвічується, тому іншим покажеться, що ви рухаєтеся по небу. Пересуватися по цій стелі можна тільки до того краю, де знаходиться база Сtf. За бажання, на даній карті терористи можуть перемогти і не показуючись на базі супротивника, але описана тактика використовується тоді, коли ваша команда програє терористам, і ті постійно штурмують вашу базу, прагнучи отримати якомога більше окулярів за вбивство.Не забувайте, що злізти із стелі не можна, тому більш, ніж утрьох, лазити туди не варто.

De_aztec (De_aztec_c)

Так можна найлегше забратися на стіну.

На картах de_aztec і de_aztec_c є дуже багато місць, де можна влаштувати засідку і піднести неприємний сюрприз безлічі супротивників. Річ у тому, що на них є величезна кількість зрізаних навскоси стінок. По цих стінках можна лазити майже по всій карті. Забратися на стіни можуть в рівній мірі як гравці команди terrorist force (TF), так і CTF. Подібні стінки зустрічаються і на інших картах. А залізти туди можна дуже просто: ви підходите до ящика біля стіни з відповідним зрізом і сідаєте на нього, а ваш товариш залазіт до вас на плечі. Потім хай він підстрибне, а ви в цю секунду встаньте. Після чого він зможе вже сам дострибати на цей зріз.

Fy_iceworld (Fy_iceworldx)

На більшості інтернет-серверів гри counter-strike включений так званий freeztime - декілька секунд на початку кожного раунду неможливо стріляти і рухатися з місця. На карті fy_iceworld freeztime це можна використовувати на благо своєї команди. Річ у тому, що стіни на цій карті, а особливо кути, дуже добре прострілюються. Тому, якщо у вас на початку раунду є зброя, то протягом freeztime ви можете навести приціл на те місце на базі команди-суперника, де за стіною стоїть ні про що непідозрюючий супротивник (навіть не бачивши його). Після закінчення freeztime ви зможете убити його. Для цього ви повинні з'явитися в тому місці, де показано на картинці, і націлюватися на візуальний перетин країв ближньої і дальньої стіни, на рівні голови вашого супротивника. Якщо ви націлювалися правильно, то, пустивши коротку чергу, ви заробляєте очко за вбивство. Не забувайте про те, що ви також можете стати мішенню пострілів через стінку.

Після перемоги в раунді встигніть купити High-explosive Grenade і, вибравши її, затисніть ліву кнопку миші (виконаєте всі дії, окрім кінцевого, для того, щоб кинути гранату). На початку нового раунду (під час freeztime) метніть гранату в один з проходів. Якщо ви її докинули до команди-суперника, то в результаті віднімете у декількох гравців (залежно від точності вашого попадання) до 70 hp(одиниць здоров'я). А якщо услід за вами кине гранату і ваш товариш, то він може убити декількох ворогів. Пояснюється такий успіх просто: у команди супротивника (минулий раунд вони програли) немає бронежілетов, а сховатися від гранати під час freeztime вороги теж не зможуть.Будьте обережні при використанні цих двох порад на серверах, де включена функція «autokill» за team-attack. Оскільки, якщо ви випадково потрапите в свого товариша (при прострілюванні стіни) або неточно кинете гранату, ви можете пропустити раунд і зіпсувати собі rank (статус гравця).

Cs_yemen2002

Хай інспектори ООН вчаться, як треба шукати зброю.Під час гри на одній з нових карт cs_yemen2002 ви зможете знайти ДУЖЕ корисну всій команді таємну кімнату. Розстрілявши один з численних ящиків, ви дістанете доступ до збройового складу з обширним асортиментом.Ета маленька бочка, в яку розробники карти радять не стріляти, може понести життя всіх гравців, що знаходяться у момент вибуху поряд з таємною кімнатою. Щоб відкрити цю кімнату, спочатку (у режимі примари) знайдіть її, а потім розстрілюйте всі дотичні з нею ящики. Коли ви стрілятимете в потрібний ящик, а, вірніше, в потрібну його стінку, то ви почуєте звук потріскуючого дерева. Всадивши два магазини патронів colt m4a1 або зробивши 40 ударів ножем, ви дістанете доступ до складу, а саме - до чотирьох sig, aug, Mp5, colt, до п'яти АК-47 і одній awp.

De_storm

Одного разу, граючи на de_storm, я спостерігав, як один терорист залишився проти десяти спецназівців. Начебто, нічого примітного, кожен колись потрапляв в таку ситуацію, будь він при цьому гравцем команди TF або CTF. Дивовижним тут було те, що знайти цього терориста ніхто не зміг. Виявилось, що весь цей час він просидів в ящиках під сходами, які ведуть від центру будівлі в нижній прохід.

 
Гравці команди CTF кілька разів перевіряли ці ящики, але в щонайповнішій темноті нікого там не відмітили. Весь цей час даний терорист з 1 hp дивився на ворогів, боячись померти (це був черговий гравець, якого більше цікавив його rank, а не сама гра). Сховався б там сильніший гравець, я думаю, він би багато перебив. «А як же ліхтар?», - запитаєте ви. Річ у тому, що в цих ящиках ще є відгалуження, в яке можна пролізти. Погодитеся, положення у терориста було дуже вигідним: ви підбігаєте, оглядаєте ящики, і, нікого не відмітивши, збираєтеся йти, тут-то вас і атакують. Повідомляю про це місце не для того, щоб ви там зайнялися відстрілом супротивників, а для того, щоб знали: у приміщенні зі сходами на de_storm потрібно бути максимально уважними. Тим більше, окрім цих ящиків, там є і інші місця, в яких часто можна зустріти ворога.

Cs_16fighter

На cs_16fighter я випадково виявив маленьку недоробку творців карти. Річ у тому, що дерев'яні стіни (забравшись на них, можна узяти кольт) не до кінця стикаються з підлогою (між стінами і підлогою є просвіт). Через цей просвіт можна побачити ноги гравця і атакувати його, тим паче, що стіна ця дуже добре прострілюється. Використовуючи цю раду, не забудьте про те, що ноги у гравців TF і CTF не відрізняються, тому ви можете помилково убити свого товариша. А ось корисна порада снайперам (і не тільки). Часто вам доводиться, забившись в кути вежі, чекати своєї долі. Ситуація зазвичай програшна, тому раджу вам там не засиджуватися, а швидко спуститися. Причому по сходах не спустишся, з нахилу вежі не сповзеш, вірніше, зробити це ви зможете, тільки вас уб'ють до того, як ви відчуєте під ногами землю. Є один непоганий спосіб спуску: розбіжіться з вежі з пістолетом або ножем в руках і стрибніть в басейн з водою. В процесі польоту у вас буде складно потрапити, а в басейні ви можете узяти Mp5. Довго сидіти у воді ви не зможете (32 секунди при 100 hp), інакше ризикуєте переконатися у вірності того, що губить людей не пиво. Але тепер ви вже будете вільніші в маневрі і не беззахисні.

Cs_assault_upc

Карта cs_assault_upc, як і більшість карт cs-типа, дає спочатку вигідніше положення TF в порівнянні з CTF. Захищатися, як відомо, легше, ніж атакувати, проте одна з дієвих тактик на цій карті - це прорив одного або двох терористів під міст. Ви з'являєтеся в будівлі, недалеко від входу з вулиці, і стремено голову біжите під міст. Пробігти ви точно встигнете, тому головне - це розібратися з супротивниками, які пішли під міст або відмітили вас. І перших, і других зазвичай небагато, оскільки більшість атакують з інших позицій. Опинившись в тилу у спецназівців, ви можете перестріляти всю команду. Взагалі, побачивши перед собою декількох супротивників, які вас не відмітили, не починайте палити у всіх відразу, як роблять багато новачків. Це та ж ситуація, що і в приказці про двох зайців. Просто вбивайте їх поодинці. Ще один спосіб застати зненацька спецназівців - використання тунеля біля сходів, ведучій до кімнати із заручниками. У цей тунель постійно норовить пролізти декілька контртерористів, а хтось з терористів зазвичай очікує супротивників, сидячи в кутку. Тому несподіванкою для гравців CTF буде те, що ви самі залізете в цей тунель. Для цього попросите товариша підсадити вас. До тактично важливих місць на карті відносяться двоє дверей на правій стороні будівлі. Біля обох дверей скупчується багато спецназівців, тому терористам раджу частіше вести прострілювання дверей з Ak-47 або awp. До речі, контртерористам краще не відкривати дверей з автоматом в руках, оскільки з другого боку дверей видно стовбур. Ще чого одна рада з особистої практики. Одного разу я, граючи за CTF, насилу по вентиляції дістався до місця мешкання заручників. До цього часу всю мою команду перебили, і я залишився один проти шести терористів. Самі розумієте, що в цих умовах вивести заручників нелегко, тому я просто чекав в кімнаті з ними. Терористи не чекали, що можна дістатися до заручників і не сказати їм: «Ok, let's go». Вони з упевненістю, що мене там бути не може, забігали в кімнату, де я і перебив їх.

De_2minaret

Стіни, подібні до стін на de_aztec, можна зустріти на багатьох картах. Наприклад, на карті de_2minaret, граючи за команду контртерористів, ви можете пробратися по стіні, що сполучає бази TF і CTF, прямо в тил до терористів. На цій карті положення у TF дуже вигідне і, якщо вони правильно організовують оборону, то спецназівцям буде украй складно прорватися. Зазвичай терористи ведуть обстріл з чотирьох позицій: біля входу в тунель через арку, біля другого обхідного входу в тунель, зі своєї бази і з центральної частини карти, з якою ваша стіна добре є видимою. Якщо сили команд рівні, то вам навряд чи вдасться пройти по стіні. Але коли CTF упевнено виграють, терористи, боячись стати жертвою снайперів, не показуються в центральній частині і обороняються з решти трьох позицій. Для вас це - золотий час. Підіймайтеся на стіну, і вперед на ворога. Щоб потрапити на стіну, потрібно залізти на великий ящик, розташований прямо біля бази контртерористів. Не забудьте прихопити партнера по команді. Влізайте з товаришем на великий ящик і, скориставшись його допомогою (див. вищий), встрибніть на зріз стіни.

De_nuke

Припустимо, ви терорист. Тоді ідиті до головної будівлі і по ящиках заберіться на дах. Це ви можете зробити самостійно. На наступний же ярус даху головної будівлі вас повинен підсадити товариш. Підсаджувати слід з піднесення, яке знаходиться над сходами. Головний плюс місця на даху будівлі - видимість і захист з тилу (вас можна відмітити тільки з того місця, яке потрапляє у ваш огляд). Головний мінус - повільне пересування (потовк карти знаходиться прямо над головою, і ви можете пересуватися лише навпочіпки). Зате є великі можливості для подорожі по будівлі: коли немає шансів на виживання з одного боку даху, завжди можна перейти на іншу. Якщо ви боїтеся висоти і вам не до душі скутість в рухах, відправляйтеся на гору. На неї можна зістрибнути з даху, а можна забратися з плоскої прибудови, яка прилягає прямо до гори.Якщо ж ви контртерорист, ви теж можете потрапити на дах головної будівлі, тільки з іншого боку. Щоб забратися на неї, потрібно удвох піднятися по сходах, які знаходяться усередині головної будівлі з боку бази CTF. Потім з місця, зображеного на картинці, можна залізти на дах.Єдиний плюс цього місця на даху - великий простір для огляду. Це ж - його головний мінус, оскільки дуже багато гравців команди супротивника зможуть вас відмітити. Якщо вас відмітили, не ризикуйте показуватися знову.

De_prodigy

Знаходячись в кімнаті, зображеній на картинці, без допомоги інших гравців ви зможете забратися на все, що хоч трохи виступає. Це можуть бути стіни, лампи, гора, якнайтонші виступи. Щоб забратися в будь-яке з перерахованих місць, підніміться по сходах на дах маленької кімнати. Звідти зістрибуйте на лампу, яка знаходиться прямо над аркою. З неї ви можете забратися на стіну. Подорожуючи по стіні, ви побуваєте в таких місцях, на які з даху не дострибаєш.З того ж даху кімнати можна встрибнути на виступ в червоній горі. Пройдіть направо в кінець цього виступу, щоб побачити маленький отвір в стіні. Ця позиція дуже вигідна в тих випадках, коли терористи не збираються прориватися і ведуть оборонні дії. Тоді в отворі стіни постійно мелькають їх особи. Для снайпера вони - прекрасна мішень. Крім того, якщо іншим терористам вдасться прорватися через двері, то позицію на горі вони відмітять в останню чергу. А характерний звук відкриття дверей попередить про їх появу.

Cs_estate

Хочете в першому ж раунді гри на cs_estate купити Mp5? Для цього відразу ж після появи на базі CTF біжіть в тунель. Спробуйте щонайшвидше добратися по ньому в підвал будинку. Беріть заручника і відразу ж повертайтеся на базу. Цей спринтерський забіг в ідеалі відніме у вас 25 секунд. За звільнення заручника ви отримаєте 150 $ + 1000 $. Додавши до цього стандартні на початок ігри 800 $, ви отримаєте 1950 $. Ці гроші вам вистачить на повний патронами Mp5 і гранату. Звичайно, в іграх по інтернету навряд чи все пройде так гладко, і ви врятуєте заручника без перестрілки з ворогом. Хоча і у разі зустрічі з супротивником не все так погано: якщо вам вдасться його знищити, ви отримаєте ще 250 $. Тоді ви зможете купити собі ще і світлову гранату.Найраціональніше діяти описаним способом за підтримки двох товаришів. Поки двоє спецназівців, що добігли в підвал першими, обстрілюватимуть терористів, третій відведе заручника. Як мовиться, «два в одному»: і заручника врятували, і на Мр5 запрацювали.

As_oirig

Чим більше граєш в counter-strike, тим сильніше переконуєшся в тому, що коди - взагалі непотрібна річ. Ви вже умієте ходити по небу на de_dust, можете бачити крізь стіни на cs_16fighters. Тепер ви проходитимете крізь стіни. Отже, as_oirig. База контртерористів. Оберніться лицем до стіни, в якій з боків два входи. Зліва біля входу розташована ведуча вниз сходи. За спиною під стелею тунель, в який зазвичай ломляться терористи. Думаю, розташування зрозуміле. Отже, ідиті в правий вхід, не забувши прихопити з собою товариша. Він повинен підсадити вас (як показано на картинці). Тепер вам залишилося тільки підстрибнути, і ви потрапите ... на поверх вище. Прямо крізь стелю. Ну а якщо ви ще і VIP, то вам пряма дорога вгору. Звідти до VIP escape zone (місця порятунку VIP) рукою подати.Подібний Глюк знайдений і на інших картах. Наприклад, на cs_militia, в убиральні, стрибаючи з умивальника на ванну, можна потрапити відразу на дах будинку. Або на cs_estate: якщо при стрибку з дерев'яних сходів, ведучої в підвал, вас підсадить товариш, то, підстрибнувши, ви опинитеся на сходах, ведучій на другий поверх будинку.

Категория: Мои статьи | Добавил: Injector (03.01.2008) | Автор: Василь
Просмотров: 1314 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Кемперів на сайті: 1
Ізі БОТів: 1
Юзерів: 0
Copyright MyCorp © 2025